Falsterbo -09

2009-07-20 @ 21:54:28 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hej heej heeej!

japp nu är vi tillbaka från ännu ett äventyr! Nemligen Falsterbo
Jag och Linkan stack ner till Skåne området i Onsdags eftermiddag för att sällskapa Min pappa Och hans fagre mö Stina.
Och som tur vi hade så fick vi Fint väder 2 dagar så det blev stranden hela dagarna, sedan var det regn en dag och då läste vi New moon.!  Så klart var den kanon bra! ... Resan var kanon!




Och idag när jag och LInkan var runt och kolla lite på datorn kom vi in på en välbesökt sida! Som många nog besökt. Av vår egen älskade, söta Stocholms blondin! Och jag tycker att egot börjar gå henne upp över öronen. Hon kriteserar Blondinbella som jag själv tycker är helt fantastisk, mycket intressant att följa. Medans man följer hennes för att se hennes "lyxiga" vardag som ingen annan kan ha! för hon är ju så bäst av alla :)! Hon är ju snyggast också....Men det vet vi vell redan . Ja henne behöver vi inte fråga :) för hon vet ju redan att hon är snyggast och är vår egen kära Paris Hilton! Jaaa, henne måste man ju bara se ! Hon är ju kändis. Hon tycker att det inte finns någon som kan vara som hon , men hon själv vill vara Paris Hilton... Men det finns ingen som kan ta hennes platts.. HOn har sådana dåliga svar på tal den bruden :)

YOYO Elenis

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback