Uddis ur Elenis synvinkel -09

2009-07-07 @ 17:41:55 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

TJENA!

Japp, då är man hemma igen då från en häääärlig vecka!
Linkan har redan berättat vad som hände, i det tidigare inlägget, MEN !

Jag var kvar 2 dagar till extra.. Eftersom Moa och Linkan skulle hem till andra roliga saker, som dom måste hinna fixa till!
Så I söndags eftermiddag blev jag övergiven av mina två vänner. Och blev lämnad kvar med resten av the crue... Som absolut inte var något dåligt. Jag fick nämlingen hänga med två prickar vid namn Måsen och Ralle.. Och de funkade det med. Vi låg för de mesta och kolla film, då vi också fick  sellskap av Eric.
Men tiden börja rinna iväg och det var dags att lägga sig. Härligt! Dagen efter vaknar man upp vid 10 och äter frukost och tittar på film, då man får förfrågan om man vill va med och åka gokart.. Och jag tänkte, Varför inte!?

SÅ... Vi som skulle köra ,( Jag,Måsen,Ralle,Erkan,Markne,Puff,Nina och Radar ) vi fick ta på oss rally dräkter vi skulle ha på oss när vi körde så vi skulle se lite stiliga ut !
Yes men tur var inte på min sida denna dag så jag förlora ... Men kul som f** var det !

Sedan var det dags för männen + Kvinnan att börja köra på VM banan , som dom tyckte var skit kul, åh jag stod för bilderna( som kanske inte vart så bra meeen ) en trevlig dag var det iaf. Och sedan så packade vi ihop och börja åka hemåt vid ca halv 11 tiden på kvällen... Vi hade nämligen planerat att stanna och sova någonstans. Vi kom en bra bit, då vi sedan blev hungriga och stanna på mc donal's ... men eftersom bilarna var för höga så var vi tvungna att ta en promenad genom drivefruen, lite busiga allt .!:D

Sedan var det bara att sova, och morgonen där på bar det hela vägen hem. Och stopet vart hemma hos Linkan där hon välkommna oss hem med öppna armar! :D

Peac out see you next time homis  ! YOYO Elenis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback