natten

2009-07-23 @ 13:13:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

hej heej heeej

Idag är det den 23 juli och exakt 5 månader och en dag kvar till julafton!





Jag sitter här trött som en gnu efter en helvetes natt..  Historien lyder så här.

efter ha spelat the sims i en halv evighet kollade jag snabbt på klockan som visade 02.15 Jag tog med den tiden isiativ till att krypa till korgs. Jag tände lampan där låg elenis som en mask och sov... jag la en brakare men ingen reaktion, så jag gav upp och lyfte undan täcket och till min största fasan möttes min blick med en VIDRIG liten tvesjärtt! jag gav ut ett skrik och Elenis vaknade.. jag försökte därmed be om hjälp att ta bort den äckliga lilla inkräktaren, men hon sket i det.. jag såg där med ingen annan utväg en att ta mig mod att slå ihjäl min fiende... har tog lite papper, la den över insekten och slog till.. jag boxade och boxade och kännde mig som rocky balboa i en anorlunda sits.. jag lyfte på pappret.. och den var död!! jag kunnde därmed lägga mig och sova... jag låg ner... försökte tänka på nått kul...gick inte...det blev varmt... och det pirrade i hela kroppen! jag försökte söka lite stöd av elena... men fick inget.. och när jag just trott att det inte kunde bli värre...Hörde jag ett surr...det kom närmare och närmare ett surr av hunger, en blodsugare var i min närhet. Jag hoppade upp i anfallsposition och kände mina ögon av trötta och säkerligen blodsprängda som min blodsugande vän snart skulle få bli.. men jag fann den aldrig... klockan visade då 05.03 och jag gav upp!! jag väkte elena med ett slag i skallen och vi vandrade ner...ner till "the casle"  hundarna började konstigt nog inte skälla men till min förtvivlan var det låst! Jag ringde min mor och hon öppnade.. Jag och elena gick upp till det gammla gästrummet som hade en mörkgardin och var svalt. Men dock fanns det en kudde och inget täcke! vi delade därmed på ett lakarn och en gentlekvinna som man är gav jag Elenis kudden... Och efter allt kunnde john blund hälsa oss välkommna till drömmarnas land!






YOYO Linkan

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback